פרויקט המדגם – אתר סקרים בתשלום ל-Paypal

בישראל קיימים כמה אתרי סקרים בתשלום אבל פרויקט המדגם הוא בין האתרים הוותיקים ביותר שקמו כאן, עם רמת אמינות גבוהה במיוחד. הוא גם אתר הסקרים היחידי שמשלם למשתתפים כסף אמיתי לחשבון Paypal. מחשבון Paypal אפשר להעביר כסף בקלות תוך מספר ימים לכל חשבון בנק בארץ.

הוכחת תשלום ל-paypal מהאתר

לא מזמן העליתי לכאן הוכחת תשלום של 700 שקלים מהאתר הזה, ובפוסט הזה עוד אלף שקלים שקיבלתי מהם. יש פה באתר עוד הרבה צילומים והוכחות תשלום, חפשו בהוכחות תשלום.

האם פרויקט המדגם אמין?

פרויקט המדגם אכן אמין. בכל-זאת לא מדובר בכסף שאתם מרימים מהרצפה. זה כסף שאתם מקבלים ביושר. אתם מרוויחים את הכסף הזה תמורת מילוי סקרים משום שהזמן שהקדשתם למילוי הסקר בבית מול המחשב שווה כסף. כמובן שכל אחד (כן, גם אתה בן 12 או את בת 80) יכול להצטרף לאתר אחרי הרשמה קצרה, להתחיל לענות על סקרים ולהרוויח כסף על כל סקר.

דוגמה לקבלת כסף ל-paypal

בסרטון הבא אפשר לראות את תהליך קבלת הכסף מהאתר פרויקט המדגם. אחרי שממלאים סקרים וצוברים נקודות באתר, אפשר למשוך את הכסף כמו שמופיע בסרטון. בפעם הזאת הם שילמו לי 700 שקלים.

קבלת 700 שקלים מהאתר פרויקט המדגם

לאחרונה פרויקט המדגם שולחים המון סקרים. הנה למשל צילום מתוך תיבת המייל ביאהו, שבו ניתן לראות את כמות הסקרים שנשלחו לי מפרויקט המדגם:

הוכחות תשלום נוספות מפרויקט המדגם.

איך עונים על הסקרים?

נרשמים לאתר עם המייל שלכם (Gmail או כל מייל אחר שלכם) ומתחילים לקבל מידי כמה ימים מיילים עם הזמנות למילוי סקרים תמורת כסף. ממלאים שאלונים קצרים באינטרנט וצוברים כסף. ברגע שמגיעים למינימום המשיכה, אפשר לקבל את הכסף דרך האתר.

הזמנות למילוי שאלונים בתשלום שמקבלים למייל
רשימת הזמנות לסקרים ששולחים לי למייל מפרויקט המדגם

איך זה עובד?

כל מייל כזה הוא בעצם הזמנה למילוי סקר. לפני שאתם מתחילים למלא את הסקר הם אומרים לכם כמה זמן בערך יקח לכם לענות על הסקר וכמה כסף תקבלו עליו.

הנה דוגמה לאחת ההזמנות למילוי סקר שקיבלתי מהם:

הזמנה לסקר אונליין תמורת תשלום
הזמנה למילוי סקר במייל מפרויקט המדגם

כמו שאתם יכולים לראות הסקר הזה שווה 8 ש"ח. אבל לא כל הסקרים אותו הדבר. חלקם קצרים יותר וחלקם ארוכים יותר. ככל שהסקר ארוך יותר – מקבלים עליו יותר כסף. זו דרך נחמדה לכל מי שמחפש עוד ערוץ הכנסה מהצד.

האם יש אתרי סקרים נוספים המשלמים ל-payapl?

נכון לכתיבת שורות אלה, זהו האתר היחידי בישראל שמשלם כסף עבור סקרים. נכון, יש עוד חברות סקרים אחרות אבל הם מתגמלות את המשתתפים שלהם בביימי או בשוברים אחרים. לא בתשלום לחשבון Paypal.

איך מקבלים מהאתר כסף?

אחרי שצוברים כסף באתר, ניתן למשוך את הכסף לחשבון ה-Paypal שלכם, דרך עמוד "יתרה ובקשת תשלום". בוחרים כמה כסף רוצים לממש ומקבלים מהאתר מייל המסביר בדיוק איך לבצע את קבלת הכסף ל-paypal. אם עוד אין לכם חשבון פייפל, תתעוררו ותפתחו אחד, זה בחינם! paypal הוא הבנק הוירטואלי הגדול והמצליח בעולם עם למעלה מ-300 מיליון משתמשים.

סקרים בתשלום paypal
צבירת כסף באתר הסקרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

חנויות המכבדות נופשונית

נופשונית – מיהן החנויות המכבדות?

נופשונית הוא אחד מכרטיסי הגיפט קארד הוותיקים והפופולריים ביותר בישראל. הכרטיס מאפשר מימוש במגוון רשתות ומותגים מובילים בארץ – כולל כפל מבצעים והנחות סוף עונה, רשתות

האתר המומלץ של החודש

נושאים

דילוג לתוכן